♥♥ M ♥♥ Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 http://christinesinterior.blogspot.com/2009/11/tffe-tintin.html Er så stolt av han )
Gjest Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Så søt han er og artig at han heter Tintin:) Jeg ble kalt Tintin da jeg var liten og den ene nevøen min sier bare tante Tintin. Her er forresten min valp: http://vinterverket.wordpress.com/2009/07/06/tour-de-ylva/ (hun er litt større nå
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Naawww! Så skjønn han var! Skikkelig herlig!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Så søte valper dere har:) Jeg har ingen blogg så jeg får dessverre ikke vist frem min søte valp:)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 30. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2009 Valper er bare søte altså Nydelig din også vinterflickan Dette er en dverg Pinscher på 3 mndr. Har to dvergpudler fra før. Så nå har jeg tre!!! Satser på det går greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå