Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Føler jeg sloss med mini på atten mnd hele tiden, han er over alt og hvor som helst. Står og danser midt på spisestue bordet og er veldig fornøyd. Har prøvd det meste sette stolene godt innunder og langt vekk fra bordet, men hva hjelper det når han drar de frem eller dytter de dit han vil ha. Fjernkontroller, mobiler, nøkler osv må legges unda så han ikke ser de for da finner han de. finner seg noe og klatre på og prøver å få tak i de. Han er også oppe på kjøkkenbenker og inni alle skap drar stolene hit og dit, setter vi de opp på border gir han seg ikke før han får en i hode. Det eneste han ikke har prøvd seg på ennå er å klarte ut av senga men bare venter på det, kommer til og bygge på den så han ikke skal komme seg ut. Vi har prøvd med han i vanlig seng tenkt vi skulle være føre var, men etter en uke med to timers legging gav vi opp. Han sto opp hver gang. Mat er ett kapitel for sge selv, han skal gjøre alt selv, ja går i bhg. Smøre spise osv, men oftes så blir det bare gris og prøve vi og hjelpe han så kaster han seg rundt i stolen så han nesten har blitt hengende hode først i selen. Han er ett lite stabeis, men gud hvor god og kostet han kan være, når han kommer og vil sitte på fanget og bare kose en lang stund. Vet ikke helt hva jeg vil med dette jeg, men det var godt og få det ut. Det blir vel bedre om en ti tolv år når det går ann og snakke til han
Gjest Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Det kunne vaert min eldste du skrev om. Det eneste som hjalp litt var aa la ham klatre til han gikk lei paa lekeplass hver og aa rydde leiligheten slik at han ikke kunne skade seg for hardt med klatringa si og saa avledet jeg ham med andre aktiviteter saa godt det lot seg gjoere. Hold ut, det blir bedre
Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Det med spisingen skyldes nok sikkert at de i bhg lar barna gjoere saant selv. I hvert fall er det slikt i vaar. Og har barnet foerst faatt smaken paa aa gjoere noe selv kan du bare glemme aa skulle "hjelpe";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå