Neverstill Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 jeg har siden jeg ble gravid plutselig fått store smerter i magemusklene, ikke inni magen men i de ytre musklene. vet jo at de deler seg og at de kan være problematiske. dette skjer oftest da jeg (naturligvis) bruker magemusklene, til å reise meg opp, snu meg i sengen, vri meg osv.. det hugger til å gjør fryktelig vondt. hva kommer dette av? har ikke ny kontroll før utpå nyåret, det er ikke noe jeg er nødt til å sjekke opp eller? hjertelig takk for svar
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Tror det er helt vanlig. Jeg har det også slik (uke 12), spesielt når jeg snur meg i sengen om natten, Skjer i alle fall et par ganger hver natt. Det er jo vanlig å få kramper i andre muskler også når man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå