Gå til innhold

mye kramper i magemusklene(uke 17).hva skjer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har siden jeg ble gravid plutselig fått store smerter i magemusklene, ikke inni magen men i de ytre musklene. vet jo at de deler seg og at de kan være problematiske. dette skjer oftest da jeg (naturligvis) bruker magemusklene, til å reise meg opp, snu meg i sengen, vri meg osv.. det hugger til å gjør fryktelig vondt. hva kommer dette av? har ikke ny kontroll før utpå nyåret, det er ikke noe jeg er nødt til å sjekke opp eller?

 

hjertelig takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt vanlig. Jeg har det også slik (uke 12), spesielt når jeg snur meg i sengen om natten, Skjer i alle fall et par ganger hver natt. Det er jo vanlig å få kramper i andre muskler også når man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...