Desemberprins kom 20des :) Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 jeg gleder meg sånn! pillen er kastet og første mens er kommet......jenta vår blir 4 etter nytt år, så det var på tide min mann ble klar:) hi hi:) klarer ikke vente på positiv test, men jeg får tanke at det tar tid dette her. Alle mine venninner har slittsånn med nr 2.....så jeg får tenke at det er slikmed meg oså
Gjest Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Så gøy da:) skal se du blir fort gravid,hos meg har ingen graviditet blitt til så fort som nr.2,men det er jo selfølgelig forskjellig fra person til person.Må bare ikke bli altfor opphengt i det...,det sies jo at å virkelig ønske å bli gravid er den beste prevensjon som finnes.. Uansett,masse lykke til:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Gratulerer så mye ;O) Blir det din nr 4?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 ikke sant, det er det som er den beste prevansjonen:) derfor prøver jeg å instille meg på at dette tar tid:) sist gang ble jeg gravid etter første mens.....men det er ikke sikkert en er like heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå