luva* Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Jeg er i 27 nå, og føler jeg er virkelig i ingenmannsland. En evighet til termin, og trøtt og sliten, men kanskje ikke gravid nok til at folk forstår at det kan være slitsomt. Drittlei av å ikke fungere ordentlig på jobb, drittlei av å ikke fungerer hjemme, drittlei av at alt er slitsomt. Det er bare mandag, men formen var såpass begredelig at jeg måtte gå hjem tidlig. Fikk ikke gjort det jeg hadde tenkt i dag heller. Irritert på kollegaer som virkelig ikke forstår at man ikke velger å være dårlig. Så nå er jeg sur. Sitter hjemme og furter, men jeg slipper i alle fall å forholde meg til slitsomme kollegaer. Får se om jeg ikke får jobbet en time eller to til før jeg tar kvelden, men lei det er jeg i alle fall. Ja, ja, dette var dagens (forhåpentligvis ukens utblåsning.) Kanskje det er noen andre enn meg som er frustrerte og?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 vet kossn du har det ja! e bare 13 uke her da, men har vært vældig dårlig, kvalm å trøtt..+ en liten kranglefant på 3 år ( han e jo i bhg da så blir ikke hele dagen ) men slitsomt å frustreranes uansett! kanskje det går nå bra på tv i kveld du kan se? eller bare innrette sæ i sofan å se alle komedie serian som går nu!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå