Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Jeg har et eldre barn som får pakkekalender men jeg mener at ikke minsten trenger det.. minsten får sjokoladekalender som jeg skal pynte med noe glitter. Siden minsten ser at eldste får noe.. (noen syns sikkert det er helt grusomt med sjokolade ) Er jeg urettferdig? Har virkelig et barn på 1,5 år glede av julekalender? Vet at flere gir pakkekalender til barn på samme alder som minsten.. Hva mener dere?? Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Jeg ville gitt pakkekalender til minsten dersom eldtemann for det. For så små barn er jo det morsomme å pakke opp noe, ikke nødvendigvis hva som er inne. Jeg ville f.eks kjøpt ett sett med ett eller annet i en leketøysbutikk og pakket inn en og en ting. Evt kjøpe sokker, tannkrem, kremer ol som du uansett må ha til barnet. Da trenger det ikke bli så dyrt. Dersom du har tenkt til å gi sjokolade kalender, kan du jo pakke inn en melkeplett ellet annet smågodt også. Som sagt; morroa for et så lite barn er jo bare det å få rive papiret av noe
Nikki 75 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Da jeg leste overskriften tenkte jeg "hva skal nå en på 1,5 år med pakkekalender?" Ikke kan de telle, og ikke skjønner de konseptet. Bare unødvendig mye styr for foreldre, mener jeg. Skal han absolutt ha noe, så gi ham en sjokoladekalender til 10 kr.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Minstebarnet her er 8 mnd, hun får pakkekalender siden storebror på 2.5 får det. At hun ikke forstår det betyr ingenting, jeg skal ikke gjøre noen forskjeller på barna. Så er det jo så morsomt for de å pakke opp en gave hver dag, og kos for mamma som har fått laget en liten kalender til de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå