Gå til innhold

Datt ned trappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel jeg klarte jo det store i dag at jeg gikk ned trappa og klarte å gli, så ned jeg datt..fikk et skikkelig slag i ryggen så er litt øm men det værste er foten min. på siden av den høre foten min har jeg blitt blå og hoven og det gjør no helt synnsykt vondt å stå på det. er ikke så ille å ta på foten men karer ikke å belaste det.

Er det brista eller brekt? eller har jeg bare forslått ganske godt?

gidder ikke å reise til legevakta for ingenting heller. enda godt jeg datt på ryggen og ikke magen hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste som kan svare deg på om det er brista eller brekt, er legen. Ingen her inne. Skjønner ikke hvorfor du er så redd for å dra til legen for dette, de er jo der for blant annet deg. Og de er jo bare glad til om alt er i orden. :-)

Skrevet

skjønner deg godt jeg ...ta deg en paracet eller 2 og legg beineti hvile ---så kan du jo bare vente 1 dag eller 2 og se hva som skjer.

Skrevet

Hvis du er gravid ville jeg faktisk tatt en tur på legevakta for sikkerhetsskyld uansett.....

Det var ei her inne for et par mnd siden som falt på glatta uten å lande på magen og der hadde de skjedd ett eller annet i magen. tror det var morkaka som løsnet.

Det gikk fint med barnet i dette tilfellet som ble født for tidlig, men denne hendelsen skremte meg!!

Det er alltid bedre å ta en sjekk for mye enn for lite mener jeg da. Da får du jo sjekket foten din i samme slengen også!

Lykke til :-)

Skrevet

helt enig med Madame_mim.... Jeg ville ha sjekket meg uten tvil!

Skrevet

Det samme skjedde med meg for noen uker siden... fikk ett stort blåmerke og kul på venstre hoften, og stort blåmerke på venstre arm...

Er for lang reise for meg og reise til sykehus, men heldigvis så gikk alt bra med barnet :-)

Skrevet

må informere at barnet er ganske godt beskytta med forstervann rundt seg og magen rundt seg..

min mor falt ned trappa når hun var høygravid med meg, og blei gul og blå på magen, men jeg hadde det bare bra jeg:) hadde ikke så mye med saken å gjøre, men greit å vite at babyen ikke tar skade...

Skrevet

huff, HI det er ikke meningen å være ekkel og gjøre narr, men dette er et tøyseinnlegg?

Spør du virkelig ett nettforum om du har brekt,bristet eller forslått foten din? det kan da virkelig ingen andre enn en lege svare på ved å undersøke deg og evt ta røntgenbilde........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...