Gå til innhold

Noen som tar sykepleien og har små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det, er det veldig travelt? Lekser hver dag, mye innleveringer? Må en møte opp på alle forelesninger?

Skal søke sykepleien til høsten, da vil barna mine være 4,5 og 2,5 år..er gift. Er veldig motivert og liker å studere, så tror det skal gå bra. Er utdannet innen helsevesenet fra før, planlegger å bli fulltidsstudent og leve av studielån i 3 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde barn omtrent på samme alder som dine, faktisk noe mindre. Jeg gikk på HiST. Det gikk veldig greit. Arbeidet var overkommelig, man må bare planlegge og bruke tiden annerledes enn om man er fri og frank:) Økonomisk gikk det greit, vi eide hus, og var vant til å klare oss på relativt lite penger. Har egentlig aldri hatt det så greit som i den perioden. Nå har vi større hus, og mer lån, så om lønna er bedre, så går den med i det store sluket likevel...

Har du lyst, så bare hiv deg uti det.

Skrevet

Jeg har en datter på 1,5 og en i magen.

På HINT er det iallefall sånn at man har en del fritimer... Man har forelesninger fra 09-13/14 og da må man nesten prioritere å lese etter skoletid frem mot kl 15-16. Kommer jo ann på hvor langt unna skolen man bor da.

Ellers er jo pendlertid med tog en fin lesestund.

Ikke i nærheten så travelt som jeg trodde det skulle bli... Jeg har nesten ikke lest hjemme på kveldstid annet enn til eksamen:-)

Skrevet

Å ja, vi har også lån :-) Går helt greit med økonomien:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...