Gå til innhold

Går det ann å "temme" en festglad mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har havnet i en skikkelig knipe. Har blitt litt småforelsket i en fyr. Han bor et stykke unna, og vi treffes ikke så ofte som jeg kunne tenkt meg. Jeg vet han liker meg, men vet ikke hvor godt. Saken er den at han er en festløve av dimensjoner. Han drikker hvær eneste helg, både fredag og lørdag. Min fremtidige mann skal selvsagt få gå på fest, men det hadde jo vært fint å ha litt tid sammen i helgene ettersom han jobber mye i ukene. Han jobber borte og er kun hjemme i helgene.

Sitter og lurer på om han er klar for "familielivet" eller om han ikke er klar for å slutte med denne festingen.

Jeg burde jo snakket med ham om dette, men det er litt for tidlig tenker jeg.

Jeg har kjent han i mangen år, men det er nå den siste tiden vi har hatt ekstra kontakt.

Han er meget sosial, og det er veldig lett å være seg selv i hans nærvær. Jeg må også legge til at på de årene jeg har kjent han, har han ikke hatt noe fast dame.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, måtte bare lette litt på trykket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres litt skummelt ut det der...

Vi kvinner er "eksperter" på å ville temme menn... Vi faller for de, men så skal vi begynne å forme de.

En som drikker og fester hver eneste helg høres mistenkelig ut som en av de mange mennene vi ser klageinnlegg om her på bim. Vær forsiktig!

Skrevet

Dropp han! Gjort samme tabbe og er gift med en sånn. Kommer ikke til å skille meg. Men hadde aldri valgt i den gaten en gang til. Min var/er supersosial, elsket byen og fest, likte å være midtpunkt og er populær.

Fantstisk herlige mennesker. Men ikke alltid så herlig å være gift med..

Skrevet

Så lenge han er singel og barnløs så skjønner jeg godt at han fester og "lever livets glade dager" slik man gjerne gjør når man er singel og barnløs.

Jeg gjorde også det før jeg ble gravid;)

Skrevet

Nei, kan si med sikkerhet at den mannen ikke er klar for noen famileliv. Iallefall ikke om det ikke er han egne barn.

Hadde han vært klar, hadde han valgt deg og familien din til å tilbringe tid sammen med i helgene, og ikke å dra på fest.

Huge mistake.

Skrevet

De fleste blir voksne en eller annen gang, men dessverre kan ikke du styre når det skal skje.

Du må gjerne ta en prat med ham når du føler det er riktig, og se hvor han står, men sannsynligvis endrer han ikke væremåte når du vil, men når han selv føler for det...

Mannen min drakk og festet fredag og lørdag, og ofte fortsatte han på søndagen, var delvis uten jobb, mellom jobber osv... Han våknet en dag og fant ut at dette ville han ikke mer, sluttet å drikke alkohol, byttet ut mye av vennene, fordi det eneste de hadde til felles var festing....

Jeg møtte ham da han hadde vært uten alkohol i et år, og jeg kjenner ikke igjen mannen som venner og familie beskriver før jeg møtte ham.

Han er en fantastisk familiemann, går sjelden eller aldri ut, og er i så tilfelle edru og kommer tidlig hjem....

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Om han er klar for familieliv eller ikke er litt vansklig å vurdere i farta. Mange festet jo hver helg før de fikk barn og forandret seg etterpå.

Jeg ville ha snakket med ham, fortelle hva du er ute etter i en mann. Så er det opp til han om han vil satse på et familieliv med deg, eller bare fortsette som vanlig. Vil han fortsette med deg, så må han også bevise at han står for sine ord.

Om han kommer til å bli en familemann som slår seg litt til ro eller ikke, må du nesten vurdere underveis. Men la han alltid vite hva det krever og la ham få litt tid til å velge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...