Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 kor går grensen?? ka når det bare er den andre som flørter og ikke den andre..men at den andre ikke sier fra...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 mente den ene og ikke den andre..hehe
Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Synes egentlig den regelen med at grensen går der du gjør ting du ikke ville gjort med partneren til stede er ganske grei jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Først og fremst må man sette seg ned å bli enige om hvor grensene går. Ofte er det jo slik at vi har forskjellige oppfatninger om hva som er akseptabelt, men da må man forsøke å finne et kompromiss som begge kan leve med. Jeg synes ikke dt er noe i veien med flørting, så lenge det skjer på en uskyldig måte. Et smil og et blikk skader ingen og man føler seg attaktiv. Råflørting og kyssing er å gå over streken.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Som det nevnes over her er det jo subjektivt hvor grensa går, og hva man synes er greit og ikke varierer fra person til person. Som par bør man jo diskutere og ha en åpen dialog om hvor man trekker grensene i sitt forhold- og det lønner seg jo å finne en partner som har noenlunde samme oppfatning som en selv i så måte. For min- og vår (jeg har nemlig klart det kunststykket å finne en mann som stort sett har de samme verdiene som meg når det gjelder forhold og slikt:))- del, er flørting greit, så lenge det dreier seg om uskyldige kommentarer, blikk, smil etc, som bare er for moro skyld. Kyssing, klining, tafsing, utveksling av tlfnr med fremmede osv, er derimot ikke greit. Så får jo hvert par finne ut hvor de står på dette området. Gjør den andre parten noe man ikke liker, så får man sifra om det da, og bli enige om hvor man skal trekke grensene.
Tinkivinki Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Enig med Alva, så fremst vedkommende er totalt blottet for grenser eller skam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå