Gjest miam Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Bare lurer, siden jeg leste det andre innlegget om hvor lenge dere andre venter med sex etter fødselen, og de fleste hadde begynt med sex igjen etter noen uker. Jeg mistet nesten all lyst på sex allerede i graviditeten med mitt første barn, og den har aldri kommet helt tilbake. Nå er det 4 måneder siden jeg fikk barn nr 2, og vi har ennå ikke hatt sex. For meg føles det som om jeg aldri vil ha lyst på sex igjen, men det håper jeg virkelig kommer til å forandre seg! Jeg hadde ikke en spesielt hard fødsel, og måtte ikke sy ett eneste sting denne gangen. Endel sying med fødsel nr 1, men det ikke verre enn at alt var ok etter noen uker. Det føles nesten som om min lyst på sex (som var stor før jeg fikk barn!) bare er vekk. Jeg kan overhodet ikke se poenget. Og det på tross av at jeg har hatt fantastisk sex tidligere, og vært veldig opptatt av det. Hm... mest synd på mannen min, men også på meg :-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Hehe... er som å lese om meg dette. Snart 5 mnd siden fødsel. Har jo hatt sex noen ganger, men syns det fortsatt er vondt etter fødselen jeg. Og all lyst er borte. Får jo håpe den kommer tilbake..
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Oh my god - innlegget ditt kunne like gjerne vært skrevet av meg... Bortsett fra at jeg kun har ett barn. Jeg hadde også noen ukers "restitusjon" etter at hun kom til verden. Akkurat som deg hadde jeg stor seksuell apetitt tidligere, og vi hadde et svært aktivt og svært godt sexliv. Nå ? Ikke-eksisterende... Som deg, kan jeg overhodet ikke se poenget, det finnes ikke et snev av lyst i kroppen min, og dermed savner jeg det heller ikke. Eneste grunn til at det plager meg egentlig, er at det plager sambo. Hadde det ikke plaget ham heller, hadde jeg ikke skjenket det en tanke. Men naturlig nok, så plager det ham ganske mye. Vi har hatt samleie kun en gang etter fødselen, og det var mange måneder etter. Jeg vet jeg burde savne det, men hvordan savne noe man ikke lenger føler det minste lille behov for ? Men jeg skjønner ikke hvordan det har blitt sånn, jeg som hadde et så enormt behov tidligere.... Og det er klart, jeg ønsker jo å få tilbake lysten, for jeg vet jo at et forhold er avhengig av et godt sexliv (i tillegg til alt det andre) for å overleve. Så sånn sett ønsker jeg jo inderlig å få tilbake lysten. Og når jeg tenker på hvor fint det var tidligere, så kjenner jeg jo at det hadde vært gøy å ha det sånn igjen. Selv om jeg syns det er trist for mannen din og deg at du har det på samme måten, må jeg bare innrømme at jeg selvisk syns det er sabla godt å høre at jeg ikke er alene om denne helomvendingen... Skulle bare ønske noen hadde en mirakelkur til oss - det ville antakelig blitt tidenes julegave til min kjære sambo... ;-)
Gjest Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Du er ikke alene...jeg har hellr ikke noe sexlyst what so ever! 4 mnd siden fødsel, har hatt sex noen ganger men er faktisk litt vondt enda. Hadde en hard fødsel. Samboeren min er tålmodigheten selv, men jeg synes synd på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå