Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Babyen var ikke planlagt. Vi var fornøyd og alt utstyr var solgt og vi ble knust av sorg når jeg ble gravid. Graviditeten var tung og jeg hadde mye plager. Barnefar var heller ikke entusiastisk som de andre gangene og sa ikke en gang at han gledet seg. Jeg tenkte og funderte i svangerskapet om jeg kom til å bli glad i dette barnet. Hadde jeg energi til en til? Og så ble vårt uønskede barnet født. Med en tryllestav i hånden.. Vi er bare så fortapt. Tror verken jeg eller barnefar har vært mer forelsket. Vi har fått den nydeligste ungen i verden, synest vi :-) Sånn kan det gå. Omvendt fødselsdepresjon hihi..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Så deilig å høre :-) Kos dere masse!!
Gjest Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Er ikke det herlig da? :-) Hadde det litt slik selv denne gangen, var skikkelig nedenfor første halvdel av svangerskapet, så beksvart på alt, men så kom det seg, og nå er jeg så forelsket i babyen min at det nesten gjør vondt - og pappaen er helt betatt av lille prinsessen sin, snapper henne ut av armene mine hele tiden, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå