Gjest Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Er sååååå lei no Gutten sparker hele natten hehe og jeg har en eller annen form for smerte på høyre siden rett under ribbebeina, tviler på at det er bekkenløsning. Kan jo være at det bare er gutten min som har sparket meg for mye på samme sted, eller? Merker det veldig godt når jeg hoster eller bruker magemusklene og det gjelder bare på høyre side... Sååååå plagsomt! Savner nattesøvnen min Er i uke 29. så håper det går over snart
rachelmor Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 det er nokk babyen som gjø deg klar til den kommer og voken nettene kommer eg har nett det samme problemet.. mye aktivitet om natta... det er litt slitsomt men og et sunnhetstegn til babysen...
Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Hehe Godt å vite at det er et sunnhetsteng Jeg er veldig klar for å være våken om nettene nå føler jeg! Våkner flere ganger om natten for å tisse og trasker rundt i stuen og kjøkkenet til han ikke sparker så mye
LilleKnott Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Det er nattevandring her også. Er oppe to-tre ganger pr natt. Men sist uke ble jeg sykmeldt 100%, så nå kan jeg sove litt på formiddagen. Veldig deilig. Pleier å snakke litt med babyen på natten, tenker at han vil ha litt oppmerksomhet:)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Jeg sover ikke heller, og er også 100% sykemeldt. Dette er mitt 3.svangerskap på 5 år, og kroppen er sliten! Skal bli godt når han er ute.
Ikkenick Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Hvis det er veldig vondt på høyre side undre ribbeina, ville jeg ha kontaktet lege. Jeg ble nemlig lagt inn på sykehus for ikke lenge siden med veldige smerter under ribbeina på høyre side og stråling oppover i ryggen. Jeg trodde at fødselen var i gang, men så viste det seg at det var gallestein i stedet. Fryktelig vondt var det rett og slett!Men det er jo ikke sikkert at det er gallestein i ditt tilfelle, men det er da bedre å undersøke en gang for mye........
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Skal til legen i morgen så da får jeg høre med han!! Håper det ikke er det Hvordan går det med deg nå da?? Hva måtte du gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå