Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Noen er bare skadet i hodet! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=577649
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Tipper gamla fikk sitt livs beste dag jeg : )
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Noen ting spøker en bare ikke om, din idiot..den var til 14.05! Syke, syke mennesker som finnes der ute!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 14.05 dette skulle ha skjedd deg også, slik at du ogfå fikk ditt livs beste dag.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Ja, det er grusomt. Men synes dere det er verre at det skjer en 70-åring enn en 20-åring?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Ja jeg synes at det er verre at det skjer med en 70-åring enn en 20-åring. Begge tilfellene er ILLE, men å voldta en 70-åring er groteskt!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 GAMLA FIKK LOFF. Nei ikke noe å spøke med stakkar dame ,huff syke mennesker ,de kan vel gå å kjøpe seg ei hore eller??
Gjest Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 For et sykt menneske som gjorde det. Snakk om aa velge seg et hjelpesloest offer! Dere som snakker om horer. Voldtekt hander ikke om sex, men om vold. Det er ikke spesielt vanskelig aa faa seg hore eller ons hvis man vil i Norge, det er ikke derfor mange tusen voldtas hvert aar!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Jeg synes det er værre om det skjer en 20 åring, hun eller han skal tross alt dra på opplevelsen i 50 år mer enn 70 åringen.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Det synspunktet der går fagfolk mer og mer bort ifra. Voldtekt handler nok i stor grad om sex.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #11 Skrevet 30. november 2009 Jeg skjønner virkelig IKKE hva poenget med å spekulere i hvorvidt "gamla" fikk seg loff og det var hennes livs beste dag eller ikke. Voldtekt setter ikke bare fysiske arr på kroppen men store psykiske også.. til dere der ute som tror det ikke er så farlig å bli voldtatt fordi dere leker noen sexleker med kjærestene deres som handler om dominanse så kan jeg fortelle dere med egen erfaring at det er noe av det mest grusomme som kan skje et menneske. Voldtekt handler om underkuing av et annet menneske.. det handler om vold først og fremst, men de bruker sex til å formidle makten. De fleste som voldtar er menn og det menn som voldtar ser på penisen sin som et våpen av makt. Så hold fred med den drittsleninga!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #12 Skrevet 30. november 2009 17.48, der tar du feil. Om du skal være såpass påståelig bør du lire ut dokumentasjon også.. tviler på du finner det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #13 Skrevet 30. november 2009 I kongo voldtas tusenvis av barn og voksne fra 3 års alder på daglig basis. Sexslaver for soldater i flere år. De som blir gravid blir stukket med pinner oppi seg og mange dør. Synes det er vanskeligere å svelge.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #14 Skrevet 30. november 2009 Voldtekt er det mest grusomme som kan skje noen!! værre en drap.. for da slipper du ihvertfall og sitte igjen med ødelagt liv og uføretrygd. .. som jeg gjør... angst hver dag.. har ikke gått ute alene på flere år.. jeg ble voldtatt i 2004.. sommeren etter ble søstra mi på 12år voldtatt av en kurder!! SÅ til 14.05 som sa det var sikkert hennes beste dag... SKAMM deg!!!!!!! Fy faen.. skjønner ikke at noen kan spøke om noe sånt!!! blir helt kvalm:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå