ida87_thea_andrine Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Jeg tror faktisk jeg kjente noen få spark i går kveld, bruker å kjenne etter på kvelden eller morgen og i går kveld kjente jeg noe som pirket meg på innsiden, men det varte bare i ett sekund så det er vanskelig å si, men prøvde nå på morgen også, måtte dytte litt på magen så kom det igjenn!!! håper det er noen små spark. er 17+1 så er vel i disse tider man kjenner noe kanskje?? er førstegangs så er litt uvant=)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Det er nok mest sannsynlig spark du kjente ja :-) Jeg er også førstegangs og jeg kjente sparkene for første gang i uke 15. Bare vent til det har gått et par-tre uker til så er det absolut ingen tvil!! Kos deg med sparkene :-)
<3 N & M <3 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 så moro Ida:D sånne små dult er den lille, helt sikkert:) så fremover nå blir det bare tydeligere for hver gang du kjenner noe:)
ida87_thea_andrine Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 så flott=) Gleder meg=) ligger å dytter litt på magen for å få ¨kjent flere ganger=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå