Gå til innhold

kjente jeg SPARK!!!!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg kjente noen få spark i går kveld, bruker å kjenne etter på kvelden eller morgen og i går kveld kjente jeg noe som pirket meg på innsiden, men det varte bare i ett sekund så det er vanskelig å si, men prøvde nå på morgen også, måtte dytte litt på magen så kom det igjenn!!! håper det er noen små spark. er 17+1 så er vel i disse tider man kjenner noe kanskje?? er førstegangs så er litt uvant=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mest sannsynlig spark du kjente ja :-)

 

Jeg er også førstegangs og jeg kjente sparkene for første gang i uke 15. Bare vent til det har gått et par-tre uker til så er det absolut ingen tvil!!

 

Kos deg med sparkene :-)

Skrevet

så moro Ida:D

sånne små dult er den lille, helt sikkert:)

så fremover nå blir det bare tydeligere for hver gang du kjenner noe:)

Skrevet

så flott=) Gleder meg=) ligger å dytter litt på magen for å få ¨kjent flere ganger=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...