Gå til innhold

Er hodepine vanlig ved svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt syk, med en dundrende hodepine..har bare 38 i feber, har kastet opp en gang i natt, er dårlig men ikke super-dårlig bortsett fra hodepinen.. ble bedre nå av smertestillende.

Høres dette ut som svineinfluensa? Har en venninne som hadde det nettopp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så dårlig som jeg blir av vanlig influensa..men dårlig nok.

Skrevet

var så dårlig med feber og var borte vekk at jeg merket ikke noe til hodepine og vondt hals før feberen gikk ned igjen.

etter en ukes tid..

Skrevet

ikke uvanlig med hodepine ved unfulensa- faktisk ganske vanlig.

Men du har lav feber og oppkast stemmer ikke med infulensa.

Skrevet

Åh? Har alltid hatt oppkast ved influensa jeg..

Hadde høyere feber i natt da, frøs sånn at jeg sov med t-skjorte, pysjamas og dyne uten å bli skikkelig varm..

Skrevet

Kopierte dette fra pandemi.no jeg:

Symptomer som kan tyde på ny influensa er: Akutt feber (over 38 grader) med luftveissymptom som hoste, vond hals eller tung pust og allmennsymptom som sykdomsfølelse, kroppsverk eller hodepine. En del får også diaré og oppkast.

Husk at små barn med feber kan ha diffuse symptomer som utilpasshet, sutring, brekninger og vegring mot mat/drikke.

Liknende symptomer som her er nevnt kan man også få ved andre feberinfeksjoner. Det er derfor vanskelig å være sikker på om man kan ha influensa eller noe annet.

Så lenge influensaepidemien ikke er kommet i gang for alvor i nærområdet, vil det være mer sannsynlig at en luftveisinfeksjon har annen årsak enn influensa.

Oppkast er ikke uvanlig ved influensa da, som jeg trodde..

HI

Skrevet

"Symptomer som kan tyde på ny influensa er: Akutt feber (over 38 grader) med luftveissymptom som hoste, vond hals eller tung pust og allmennsymptom som sykdomsfølelse, kroppsverk eller hodepine. En del får også diaré og oppkast. "

hentet fra pandemi.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...