Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 jeg er.. men jeg er blandt de som er født og oppvokst her og ikke bruker slør og slike ting.. en venninne sa at muslimske damer er i veeeeeeeldig mindretall på slike sider som det her. jeg har norsk mann så jeg føler meg veldig norsk. er en skam hvis muslimske damer føler at de ikke kan være med her. heng dere på jenter, og fortell deres historie??
shira Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Jeg er muslim, og er halvt norsk (mor er norsk) har giftet meg med en mann jeg valgte selv, fra samme land som min far men som er født og oppvokst i norge. ser på meg selv som en ganske splittet person, for jeg føler meg norsk men blir sett på som utenlandsk, og har blitt behandlet som en ütlending¨ av off. tjenester. de fleste ganger kan jeg le av det, som når jordmor forteller at dette er hodet til barnet og sier det veldig tydelig og peker på sitt eget hodet, mens andre ganger blir jeg forbannet. hehe har aldri brukt slør og sjeldent klær som er typisk hjemlandet til far da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå