Gå til innhold

hva syns dere om dette navnet???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er halvt utenlandsk og har valgt internasjonale navn på barna mine, av div grunner.

men nå er jeg gravid og liker navnet Kaynat (jente) , og det er jo ikke et veldig vanlig navn.

hva syns dere??

det navnet får en større betydning for meg for hver dag som går : )

 

men vil gjerne vite hva andre syns om navnet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kaynat? synes kayna eller aynat høres bedre ut.. men kunne vel blitt vant til det, men pent synes jeg ikke det var

Skrevet

Uttalles det ka-y-nat eller kai-nat? Det klinger godt uansett.

Skrevet

Jeg synes desverre at det høres ut som et guttenavn, minner meg nok om guttenavnet Kay.

Skrevet

ja jeg skjønner det med kay, tenkte tanken selv og husker fra jeg jeg på skolen så hadde vi noen vietnamesiske jenter som het kim- etellerannet.

og de ble mobbet pga kim var et gutte-navn...

 

er ennå ikke så langt på vei at jeg må bestemme meg enda, men det var veldig greit å høre deres meninger.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...