Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Jeg skal arrangere 1-årsdagen til guttungen med et familieselskap til helga. Jeg har aldri arrangert slike dager før, og siden det kommer en del folk lurer jeg på hva som er vanlig i slike bursdager? Har en "middag" i tillegg til kakene? Synger sang? Gir dere minien egen kake? Blir glad for svar.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Vanlig og vanlig? Husker når broren min var liten smurte mamma rundstykker med godt pålegg + kaker, kaffe. Inviterte den nærmeste familien og noen gode venner/naboer. Middag- spørs hvor mye energi/plass du har til å arangere noe så "stort" Ser for meg at når min lille blir et år, blir det besteforeldre, tanter og onkler, mulig noen søskenbarn- med kake og kaffe. men nå er jeg ganske bedagelig anlagt. Middag +++ får vi ta i dåpen og konf:P
Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Vi arrangerte ikke for eldstemann, men vi har vaert invitert hos andre og da har det enten vaert middag + kake eller bare kake og kaffe. Altsaa kan dere nok velge Bursdagsbarnet fikk av samme kake som de voksne saa vidt jeg kan huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå