Gå til innhold

Har jeg glemt noe??


Mrs Bad enkelt og greit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under 3 uker til bryllup! Dette er i boks:

kirken

Lokalet

Brudekjole med tilbehør (sko, underskjørt osv)

Dress til samboeren

middagen

Pynten som skal på bordet

brudebukett

frisør

klær til jenta mi

All pynten til lokalet

musikken holder samboeren på å ordne

hotell

fotograf

nattmat

 

 

Dette mangler vi enda:

sjåfør til hotellet

bordkort

 

Og så er jeg helt blank. Er det noe jeg har glemt? Kan hende jeg har glemt å skrive opp noe her men trenger en siste gjennomgang. Så hjelp med damer:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel sikkert også kontroll på kaffe og kaker, alkohol etter middagen.

Hva med talen din, er den under kontroll?

 

Ser igrunn ut som du har fått med deg alt

Skrevet

Tale skal vi ikke ha faktisk:)

Alkohol skal alle ta med selv til festen og kakene er i orden!

Kanskje jeg har fått med alt da ja. Fikk kjøpt inn bordkort og servietter i dag. Mangler egentlig bare kaffe og brus nå. Er jeg endelig ferdig altså? hehe

Skrevet

Det ser sånn ut.

 

Det er også vanlig å gi en gave til forlover og brudepiker, men tror ikke alle gjør det lenger

Skrevet

Har du toastmaster? Selv om dere ikke skal ha taler er det greit å ha en som har oversikt..

 

Ting som vi ikke tenkte på som hun gjorde:

 

- Er hele vielsen under kontroll? Salmer, inngang og utgang osv.

-Velkomstdrink, hvem ordner og hvem tar fysisk imot gjestene når de kommer. Hvis det er lenge mellom vielse og middag er det greit å tenke på hvor gjestene skal være i mellomtiden. Spesielt om det er mange tilreisende. Kanskje litt frukt e.l å knaske på.

- Lokalet, hvem pynter og når. Og hvem rydder=)

- Hva skjer når brudeparet ankommer lokalet, veldig fint å bli tatt imot;)

- Velkommen til bords, informasjon om meny. Om dere har buffet bør noen ha kontroll på hvilke bord som går først osv.

- Har du barn, hvem skal pynte de og ta de med til kirken? Barnevakt på kvelden.

- Har dere delt opp i middag og kaffe? Hvem tar da imot kaffegjestene?

- Hvem setter ut og inn kaker?

 

Jeg kommer ikke på mer akkurat nå.. De siste dagene kom vi på myyye som vi ikke hadde tenkt på ;)

Skrevet

Denne listen var super, tusen takk! Skal ikke gifte meg før desember 2010, men skal kopiere listen og legge den en lur plass:)

Skrevet

Alt på listen er ordnet så ser nok ut som at jeg er i mål gitt! :D

Skrevet

Bordplasseringen i boks? Den holder jeg på med nå ;)

Skrevet

Ja den var noe av det første jeg gjorde faktisk:) Var ikke så vanskelig heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...