Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Nå er det 2 mnd siden jeg slutta med å amme, men har fortsatt store pupper. Bruker fortsatt amme bh'ene. Gikk opp 5 str da jeg ble gravid. Er det ikke normalt at de går tilbake?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Det er endel ting som spiller inn i tillegg til ammeslutt... Om du har lagt på deg osv kan du ikke forvente at du "spretter" tilbake i din gamle størrelse. Noen ganger er "monster-pupper" bare kommet for å bli ;-) Jeg hadde B-cup når jeg ble gravid med min første, la på meg ca 20 kg i svangerskapet, er ikke helt sikker på hvor mange størrelser i bh jeg gikk opp men skvisa meg inn i en D-cup .-) Jeg gikk aldri ned noe i puppene, men har heller fått litt mer for hvert barn. Nå skal jeg vistnok i følge skikkelig måling bruke G-cup (80 G). (skviser meg fremdeles inn i for liten bh, for jeg innbilder meg de ser mindre ut da). Enkelte ting må man bare lære seg å leve med :-( Så det er ikke alltid puppene går tilbake.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Sier de med små pupper. For de med store pupper er dette et stort problem. Det er tungt, i veien og vanskelig i forhold til bh'er og klær. Jeg har store pupper fra før, nå er de digre HI
Gjest Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Hmm, sist tror jeg det tok litt tid foer puppene var tilbake i koppstr som er min normale, men jeg husker ikke hvor lang tid. Jeg krysser fingrene for at det ordner seg da HI. Store pupper er veldig slitsomt!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Her tok det omtrent 17mnd etter fødsel før jeg hadde noegenlunde normale pupper. Da hadde jeg stort sett bare ammet litt morgen og kveld de siste mnd. Men hjalp ikke særlig siden jeg ble gravid omtrent samtidig og da gikk puppene opp i størrelse igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå