meg og jentene Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Må kjøpe kalender i dag, er det noen av dere som vet om en som passer for 3-åring? Helst uten godteri. Eller er dere alle så flinke at dere har laget kalender selv...? Jeg har visst litt dårlig tid
___ Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Både lego og disney har kalender uten sjokolade.
♥♥♥ Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 legokalender finnes jo, men det blir kanskje ikke riktig aldersgruppe? har du gutt eller jente da? finnes prinsessekalender med juggelsmykker og i mener jeg å huske. var test av kalendere på tv2 hjelper deg. du kan jo sjekke på nettsiden deres. var både med og uten sjokolade der tror jeg
Neijasså... Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Playmobil har fine kalendere for både gutter og jenter: - sjørøverkalender - prinsesse/enhjørningkalender (mye rååååsa) - hestekalender - julekrybbe - skogsdyr (tror det er alle i år)
meg og jentene Skrevet 30. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2009 takk for svar. Er en jente jeg har, så rosa og sånn faller nok i smak. del?Hvor får jeg kjøpt dette da, matbutikk eller bokhandel?
It's all about me Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Hadde jeg ikke laget kallender seklv til 3-åringen min hadde det blitt en Lego-kallender på han. 3 er ikke for tidlig for den sysnes jeg, han bygger som en gal allerede og følger veiledningene lett med litt assistanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå