Gå til innhold

Hvorfor gidder folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ha sex når de ikke er i et fast forhold, og deretter klage sin arme nød når de blir gravid med et uplanlagt barn? Skjønner det bare ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor gidder folk å ha sex når de er i et forhold og klage sin arme nød når de blir gravide og oppdager at mannen er en premistosk?

Skjønner det bare ikke

Skrevet

Sex må man ha. Man har jo sine lyster selv om man ikke er i et fast forhold. Men de bør bruke beskyttelse og ikke bli gravide med uplanlagte barn. Jeg har hatt sikker og uforpliktende sex i ca 8 år av mitt liv, og aldri blitt gravid en eneste gang. Men da jeg var et et forhold, og bestemte meg for å bli gravid, så ble jeg det i 1PP. Så det går fint an å passe på.

Skrevet

Man MÅ ikke ha sex. Det finnes andre alternativ for å få dekt sine lyster. Husk at man kan ha sex med prevensjon, og likevel bli gravid.

Skrevet

La meg forklare:

Sex er godt, derfor vil man ha det.

Barn, planlakt eller ikke, fører til mye arbeid og koster mye penger, derfor klager man sin arme nød om man blir gravid uten å ønske det.

Skrevet

Du trenger ikke kjøre bil heller, og om du gjør det går det ann å være forsiktig, men det er ingen som synes det er rart om du beklager deg over at du må ut med 50.000,- for å reparere en bil du har krasjet. Det blir det samme. Klager for uforutsette utgifter etter uansvarlig oppførsel.

Skrevet

En må ikke ha sex. Jeg har klart meg uten i mange år nå, og føler ikke at det er noe jeg skulle hatt.

Skrevet

Anonym 12:06

Hehe.. stakkars deg, du må ha et dårlig sexliv som kan påstå noe slikt. Klart man MÅ ha sex, det finnes alternativer men de kan ikke gjøre opp for sex med en mann.

Prevensjon er jo selvfølgelig et must

Skrevet

Jeg mener bare at det er idiotisk å klage på at man er gravid når man ikke vil, og vet at sjansen er tilstede fordi man har hatt sex.

Skrevet

Ja det kan man jo si til de fleste menn som sutrer over et uønsket barn i livet også, men de er det av en eller annen grunn så fryktelig synd på for de er jo så lettlurt.....lettpult.....

Jeg var fryktelig deprimert og lei meg under siste sv,skap, men jeg tok mitt valg og står for det. Har ikke levd i sølibat etterpå av den grunn. I din verden finnes det vel egentlig ikke grunn til å klage på noe? Man tar jo valg hele livet.....

Skrevet

Sex er et av primærbehovene. Kanskje det er på tide å lese noe annet enn Foreldre og Barn, og ørnetråder på BIM/DIB/BAM?

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk MÅ ha sex.

Og hvorfor de klager når de blir gravide. Er de gamle nok til å ha sex, burde de være gamle nok til å ta konsekvensene av handlingene sine!

Jeg har ikke et dårlig sexliv, sexen med mannen min er heeeelt fantastisk! Når vi først har det.. Jeg har ikke mye sexlyst nå etter at vi ble foreldre, og det har ikke han heller. All energi går med til jobb og babyen, og når kveldene kommer er vi ikke interessert i å ha sex. Det hjelper ikke at vi ikke kan ha sex etter leggetid, for babyen ligger på vårt rom, og våkner av ingenting (iallefall av de lydene jeg lager, haha). Regner med både sexlyst og muligheten til å ha sex oftere kommer når barnet kommer på eget rom, men fram til da klarer vi oss fint med sex 1-2 ganger i måneden :)

Og ikke kom her og si at ikke mannen min har sexlyst fordi han ikke tenner på meg lenger, for det stemmer IKKE;)

Skrevet

Det er akkurat det jeg mener. Er man gammel nok til å ha sex, bør man kunne klare å ta konsekvensene av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...