Gå til innhold

Tynn avføring. Diarè?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har en sjelden gang hatt en og annen bleie med tynn avføring. Men det har alltid bare vært med en bleie. Han har aldri hatt ordentlig diarè. Tror jeg.. Eller går tynn bæsj som diarè når det bare er en bleie?

 

Det jeg lurer på.. Skal jeg holde han inne 1 døgn hvis han har 1 bleie med tynn avføring?

 

Sønnen min var febersyk fredag og lørdag. Søndag våknet han uten feber. Han er i fin form, litt sutrete innimellom men jeg tror det er fordi han kjeder seg inne.

Nå har han hatt en bleie med tynn avføring.

 

Hvis det ikke kommer mer i dag, kan han gå i bhg. i morgen? Han er 2,5 år.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På jobb (sykehuset) regner vi det ikke som diarè før pasienten har hatt 3 tømmninger med vanntynnavf i løpet av dagen.

 

Se an formen utover dagen,

God bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...