Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Sønnen min har en sjelden gang hatt en og annen bleie med tynn avføring. Men det har alltid bare vært med en bleie. Han har aldri hatt ordentlig diarè. Tror jeg.. Eller går tynn bæsj som diarè når det bare er en bleie? Det jeg lurer på.. Skal jeg holde han inne 1 døgn hvis han har 1 bleie med tynn avføring? Sønnen min var febersyk fredag og lørdag. Søndag våknet han uten feber. Han er i fin form, litt sutrete innimellom men jeg tror det er fordi han kjeder seg inne. Nå har han hatt en bleie med tynn avføring. Hvis det ikke kommer mer i dag, kan han gå i bhg. i morgen? Han er 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 På jobb (sykehuset) regner vi det ikke som diarè før pasienten har hatt 3 tømmninger med vanntynnavf i løpet av dagen. Se an formen utover dagen, God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå