Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 jeg venter barn i januar? Har bodd her siden august, og sa ganske tydelig ifra på visninga at vi trenger ett ekstra soverrom. Så kan jo hende han skjønte det. Men uansett.. Har ikke et veldig godt forhold til han, sånn at jeg bare kan ringe på døra hans å kaste magen i ansiktet hans heller.. Hva skal jeg evt si? Håper på svar !
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Hvorfor skulle du fortelle huseier at du er gravid? Har han noe med det? Jeg har ikke fortalt de jeg leier av at jeg venter barn. Det er ikke deres sak og det endrer ikke leieforholdet
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Jeg ville i alle fall ha satt pris på å få vite hvem som bor/skal bo i leiligheten jeg leier ut! Det er ikke alle leiligheter som e rlike godt egnet for å ha barn i (sikkerhet, hvem som er naboer, trafikk). Ja, jeg tror absolutt du bør si i fra, snarest. Han kan neppe kaste deg ut, men må likevel få beskjed slik at han kan forholde seg til at det bor flere i leiligheten enn først beregnet.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Nei, kan ikke skjønne at du har noen plikt til å fortelle ham det. Han finner det jo ut til slutt. Så lenge det ikke er spesifisert i kontrakten at det ikke er lov med babyer i huset (og det er nok ikke lovlig med en slik kontrakt), så er det lite han kan gjøre med det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Nei du behøver ikke fortelle han hva du driver med under dyna;) Så sant han ikke spesifiserte i annonsen at det skulle leies ut til de uten barn eller dyr. Han kan vel ikke trylle selv om du trenger et soverom til.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Her jeg leier hadde jeg ikke gått og sagt det med en gang jeg fant det ut, men jeg har et godt forhold til dem så jeg hadde fortalt det når jeg hadde treft på dem. Men hadde jeg vært gravid på en visning så hadde jeg sagt det da... Jeg tror ikke du har noen plikt til og opplyse om det. Men det virker jo naturlig å gjøre det? Du leier jo hos han, han burde jo vite hvor mange som bor i huset. Hva om det begynner og brenne f. eks.? Hadde også følt meg litt dum om jeg ikke hadde sagt noe, så hadde jeg plutselig treft på huseier med stor mage evt. vogn.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Nei, det sto ingenting om det i annonsen Takk for svar, dere =) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå