trultemor og nurket Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Det gjør nemlig min....... Er 11 uker, men ser det GODT!
♥REBECCA♥ Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 jeg er gravid med fjerde,og er i uke 14,har nesten ikke noe mage
Grateful mom Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Kan ikke skryte på meg noen babymage enda, men fy søren så oppblåst jeg er - spesielt på kvelden! Magen står rett og og det ser ut som jeg er 4 mnd på vei - og jeg er bare 6 uker... :S Var sånn sist gang også, men ikke såååå ille.. Kommer vel uansett ganske tidlig på meg også regner jeg med... typisk min flaks
2 juli10 Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Ja. Er 10 uker, og ja, fått litt mage. Forrige gang syntes det ikke før jeg var 4 mnd på vei.
Mamman til kasper og Elise Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 jeg er 11 uker idag, og måtte kjøpe mammabukse igår..med førstemann syntes ikke magen før jeg var ca 5 mnd på vei...rart det er så forskjell...men veldig kos med babymage da:o)
M@msen Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 JA!! Og med 3 mann ennå før...er ca 8 uker på vei og har kjøpt meg mamma bukse, mest fordi jeg er så kvalm at jeg ikke orker at noen strammer...men men:) Også var det noen som sa her tidligere, at man kan samenligne graviditeter med en balong... vanskelig å blåse opp første gangen, men MYE lettere neste gang, og neste gang...LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå