Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Skulle bøye meg ned å plukke opp noe når jeg akkurat hadde våknet, og da ble det ganske så vått! De på føden sa at jeg bare skulle holde meg hjemme til riene kom. Jeg har noen inn i mellom, men er vel ca. 6-10 min i mellom, så tar det med ro. Hvor lang tid kan det gå nå før den er ute? Noen som vet? Ååå.. d er så spennende!!
curly sue Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 oi, så spennede da! Masse lykke til!
Termin 061209 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Så spenndene:) Med min første, gikk vannet kl 10.30 på morgenen og hadde litt små rier fra 16 om kvelden fra 19 begynte de å bli godt merkbare. Kl 20.00 klemte de tilfor fullt og 01.04 var jenta ute. Du går vel maks 2-3 dager etter vannavgang før de setter igang. Slapp mye av,og spis godt. Lykke til!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 heldiggris!!! termin etter meg og greier!!! ) lykke til ) utrolig spennende da!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Ååååh!!! LYKKE TIL!!! Kjente jeg fikk gåsehud og tårer i øynene mine nå. Håper jeg også kommer etter snart. Har sååååh mye ryggsmerter, menssmerter, nedtrykk, kynnere at det begynner og gå på helsa løs!! Og psyken.. He he.. Og ALLE sier at nå kommer hun snart! Leger, familie og venner... Så Vis du hører meg Elida Marie: Mamma og pappa er klare til og ta deg imot i verden nå! ) Du, jeg kommer til og tenke på deg/dere resten av tiden og kommer sikkert til og stri gråte når du skriver det er over.. LYKKE TIL!!!! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå