Gå til innhold

Hei! Er 2 dager på overtid! Flere med overtid? Hvordan er formen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Førstegangsfødende her, og veldig spent på hvordan andre har det.

 

Jeg har veldig mye "spreng"-følelse i det ene benet fra lår til legg.

Ellers vondt i tissen når babyen strekker seg.

 

Har forsøkt ha sex for å sette igang, men det gjør ganske vondt.

 

- Winter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er også to dager på overtid. Vært hos jordmor idag og hun tøyde litt i livmorhalsen sånn jeg fikk ca. to cm åpning. Urinblæren min lå rett ved hodet til babyen, så jeg tisser omtrent 20 ganger om dagen, virker det som...! Er veeeeldig klar for å få bli ferdig nå kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager på overtid. på kontroll på ahus i dag, ble strippet, men virker likevel ikke som om babyen vil ut.. så da blir det vel ratt et lite desemberbarn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang d med stripping: sier de at d vil skje no med en gang eller er d ikke alle d har så mye å si for? at f.eks innen en uke så kommer den?? Jeg har ikke fått tilbud om dette...men men! 4 dager over i dag jeg også, vært hos akupunkturen i dag og fått satt litt flere punkter..spennende å se om d hjelper da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

1 uke på overtid her....3 gangsfødene!!

Var på sykehuset fredag som var, og de gjorde fint lite forutenom å sjekke at baby har det bra. Skal tilbake på fredag for ny ultralyd, men har fått beskjed om at de ikke kommer til å gjøre noe for over neste helg uansett....

Formen står det dårlig til med: Sover dårlig, magen er en konstant hard kule, og humøret og optimismen har sviktet totalt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maramara Novemberguttebebis; det er ingen regel at det skal skje umiddelbart når du blir strippet. Jeg ble strippet ved min forrige fødsel, da var jeg 12 dager på overtid. Det var fryktelig vondt, men veldig effektivt. Fødte samme dagen! Så det er nok forskjellig. Noen trenger flere runder, kommer vel an på modenheten tenker jeg..

 

Lykke til uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble strippet på nytt i dag hos jordmor, og det har nok ikke noen virkning i den forstand at man føder umiddelbart eller i løpet av en uke. Hørt om flere som har blitt strippet helt uten virkning, og noen som har blitt strippet 4-5 ganger.. Jeg for min del var ganske så moden, men merker stor sett bare mensmurring og litt kraftige kynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble strippet på nytt i dag hos jordmor, og det har nok ikke noen virkning i den forstand at man føder umiddelbart eller i løpet av en uke. Hørt om flere som har blitt strippet helt uten virkning, og noen som har blitt strippet 4-5 ganger.. Jeg for min del var ganske så moden, men merker stor sett bare mensmurring og litt kraftige kynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager på overtid. Skal til legen på torsdag, så da blir det bestilling av undersøkelse på sykehuset. Spennende. Jeg følte i går at noe skulle skje, men det gjorde det ikke.

 

Har hørt at rier kjennes fra hofter og ned, stemmer det?

 

Jeg har bare vondt over hele magen, og det er vel kynnere..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde og termin 28. og er nå 4 dager over termin.. I dag kommer jeg til å knipe igjen alt jeg har, for storebror har bursdag! =)

 

Ellers er bekkenet vondt og jeg blir ofte litt smådeppa, er lei og sliten! Har lyst å få kroppen min tilbake nå =)

 

Prøvde akupunktur nå og jeg kjenner at det skjer ting i kroppen så jeg håper at det kommer en liten i morgen eller på fredag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...