Mjølkekua Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Gullgutten vår kom til verden etter hastekeisersnitt i fjor vinter, og jeg er nå gravid igjen. Arrvevet etter snittet er fortsatt hardt og litt rart, men antar at det er helt normalt (ser helt fint ut). Jeg lurer fælt på om det er lettere for strekkmerker rundt sånne arr? Fikk litt mørkere hud rundt hullet fra den gamle navlepiercingen jeg hadde da jeg gikk gravid sist, uten at det har synes noe særlig nå i etterkant. Ellers hadde jeg ikke en eneste antydning til strekkmerker... Noen med erfaringer?
Gjøkeredet③ Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Hmm... Dette har ikke jeg tenkt på en gang. Min sønn kom med hastesnitt i desember og er nå 20 uker på vei med nummer to.. Mitt arr er nesten ikke synelig eller merkbart hvis man kjenner med hånda, så kan jo ikke skjønne at det skal bli noe problem. Men skal hjelpe deg å holde denne oppe i tilfelle noen andre har noen synspunkter, for dette vil jeg også finne ut av:o)
MaRiAnNe_85 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Jeg måtte ta nødkeisersnitt i forrige svangerskap. Hadde ingen strekkmerker den gangen og har tenkt på det samme ved denne graviditeten. Så spurte min mor hvordan hun hadde hatt det (hun måtte ta keisersnitt med begge oss barna pga trangt bekken). Hun fikk ikke noe mer strekkmerker etter keisersnittet. Hun har veldig lite strekkmerker etter hun var gravid...Og har måtte tatt keisersnitt med begge sine barn. Kan ikke si at dette er noen mal,men håper på at det er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå