mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Har ikke jenter selv så har liksom ikke satt meg så inn i jentenavn. Likte Maia, Martine synes jeg det er så mange som heter... Ellers heter verdens beste tante Sina, så det er et navn jeg har gode vibber på:-)
CMH Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Martine er et av datteren min sine navn, så det synes jeg er fint. Men så er det ganske vanlig igrunn. Mari er søtt, Vilde og Maia er kjempefint mens Sina høres ut som et hundenavn..
Gjest Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Mari er et av navnene jeg vurderer. Liker det kjempe godt:) Vilde er også fint. Sina har jeg ikke hørt om før, men synes Stina er et flott navn.
erteposen + 4 Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Mari er flott!! Det er søtt og tøft på samme tid pga. r i navnet, og ikke så mye brukt.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Vilde syns jeg er kjempefint! Jeg har lyst til å bruke det navnet hvis vi får jente neste gang. Men her slenger vi på Andrea også. Oppkalt etter pappaen sin André.
rosa og en blå Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 syns Sine er finere. amgra på at jenta mi ikke heter det. (ho heter Stine da) hehe
Neijasså... Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Maia: fint (finest som Maja) Mari: søtt Vilde: 90-talls Sina: appelsinbrus Martine: fint
Vicky 83 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2009 Ser det var litt forskjellige meninger her og ingen av navnene som pekte seg ut. Hmm, vanskelig dette her, men vi har enda mange mnd. på å bestemme oss. Min mann vil veldig gjerne bruke Martine, men jeg er litt skeptisk på grunn av at det har vært så mye brukt. Samtidig var det jeg som fikk han til å legge sin elsk på det navnet for noen år siden, så jeg synes jo det er fint jeg også. Tror nok at jeg ihvertfall skal kunne få han med på Maia som et alternativ, men de andre trengs det nok mer bearbeiding på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå