Gå til innhold

vær obs på forstoppelse jenter!


Gjest

Anbefalte innlegg

mitt mareritt med forstoppelse startet for "kun" to dager siden.. tengte det ikke var noe problem, spiste mye lakris, og i nat merket jeg tegn til at noe måtte ut.. enderlig, tengte jeg og kom meg på do..

joda, fikk gjort det jeg skulle, så kom marerittet! det kom en flom av urin, jeg tuller ikke, og etter få minutter måtte jeg tisse igjen, kommer meg på do, og fikk sjokk! jeg hadde MASSE blod i urinen.. full panikk og ringte legevakta.. fikk prate med ene legen, fikk spm om jeg hadde noe smerte eller ubehag.. nei, det var ikke slik, det kom bare veldig mye blod i urinen.. fikk beskjed om å ta det rolig, og ringe tilbake om det kom noe smerter eller noe.. han trodde det kunne være rift i urinblæra..

 

så joda, jeg legger meg ned på soffaen og slapper av.. så, ved halv 4 tiden i nat bar det på do igjen, nok en gang mye blod, men nå også slim! ringer nok en gang på legevakta, får prate med samme lege igjen.. forklarer situasjonen, joda, dette tydet på rift i enten livmora eller lukke musklene! jeg skulle bare slappe av, prøve å drikke vann stort sett, og om det fortsatt var blod i urinen på onsdag, så måtte jeg kontakte legen min, for da kan det hende riftet ikke har leget seg selv, slik det tydeligvis pleier i slike situasjoner..

 

så jenter, forstoppelse er ingen spøk, forhør dere på apotek eller hos jordmora, om de gamle triksene ikke funker..

det er ingen smerter eller noe, men er jo skremende å tisse blod i noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...