Gå til innhold

Svinevaksine eller ikke?? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 6måneders kontroll etterpå. Og da kunne vesla få vaksine. Men klarer ikke bestemme meg.. Redd hun skal få bivirkninger av vaksina og redd hun skal få influensa!! :( Hører om så rare bivirkninger nå. Redd hun skal få varige men. Har dere vaksinert de små??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vaksinert min lille gutt på 7,5mnd. Han fikk ingen bivirkninger av vaksina og han har reagert på de "vanlige" vaksinene han har fått. Kan jo aldri vite med influensaen og hvordan de reagerer på den hvis de ev får den... Grunnen til at jeg vaksinerte var at vi skal på ferie til Syden i januar, og tanken på å sitte på flyet i 7 timer med alle de basiluskene som flyr rundt der..... Har ikke lyst på en uke i Syden med ett sykt barn. Ellers så sier de jo at inflensaen er godt over halvveis nå, så det er jo også noe du må ta med i beregningen. Veldig vanskelig å vite og jeg skjønner godt du er i tvil.

Lykke til!

Skrevet

Vi er ikke vaksinert vår lille på nesten 8 mnd. Jeg er engstelig for evt, langtidsbibirkninger. Jeg er dessuten hjemme med han, så risikoen er liten slik jeg ser det.

Skrevet

Samme her. Føler meg litt sånn "damned if you do, damned if you don't"... Vaksinerer jeg, og hun får stygge bivirkninger, med en gang eller senere i livet, så får jeg dårlig samvittighet for det. Lar jeg være, og hun får influensaen skikkelig hardt, så får jeg dårlig samvittighet for det. Men jeg har foreløpig valgt å følge magefølesen, som sier nei....

Skrevet

skjønner dilemmaet. Mi er bare 2 mnd, så får hun ingen vaksine. vet ikke hva jeg hadde gjort om hun kunne få den. tror jeg hadde bestemt meg for at hun skulle få ta den.

Jeg er egentlig ikke så redd for den vaksina.

Man må bare hoppe i det og ta valget. Er både fordeler og ulemper uansett hva man velger dessverre...

Jeg er i den tro at det kommer til å gå bra uansett hva man velger, men utrolig utrolig kjipt hvis det skulle få alvorlige konsekvenser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...