Gjest Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Hvis dine pupper henger ned kan du ta dem og vifte med, kan du rulle dem opp som en sokk, eller bruke som babysmokk. kan du stappe dem inn i øret hvis det er noe du ikke vil høre, hvis dine pupper henger ned.... Hehe ^^
Rampongi Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 hehehehe, jepp sånn er det jaffal her i gården. Vurderer sterkt å legge meg under kniven og fjerne litt. Jeg vet ikke om jeg får de helt inni øra enda, men de er på god vei..
Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 hehehehe, jeg har SMÅhengepupper så mine er ikke brukendes til noe av dette ( Jeg vurderer sterkt å fylle de opp, som ballonger! bare de ikke skal sprekke! ^^
Rampongi Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 så synd vi ikke kunne delt det jeg har..
mortil3nå Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 hehehehhe utrolig bra. Noen som kan hele den sangen forresten??
Gjest Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Ohh, er det flere vers til dette verset???
2søtesmåh Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Og hvis rumpa di er stor, kan du bruke den til spisebord, kan du dekke på kopper og fat og servere den nydeligste mat.....også husker jeg ikke resten av det verset... Og hvis nesa di er lang, kan du bruke den til fiskestang....Og ikke noe mer husk der.. Også er det et vers om ører, som jeg ikke husker noe av..Men DA tror jeg ikke det er flere vers... lurer på om det er "øreverset" HI har gjort om til puppeene??? puppene er vel ikke et vers i "Originalsangen" )
PAVEEL Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Hahaha, genialt! Tok likegodt å kopierte den og la den ut på FB jeg;)
Gjest Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Jeg fikk det verset av min kjære lillesøster, men tipper hun er copycat hun også så hvem som har laget det vet jeg ikke ) Syns puppene skulle vært med i originalsangen jeg, gjerne flere kroppsdeler! ^^
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 30. november 2009 #11 Skrevet 30. november 2009 Hehe, jeg sang en lignende en her om dagen...=P Bruksgjenstander det der!
Gjest Skrevet 30. november 2009 #12 Skrevet 30. november 2009 hvis dine ører henger ned kan du ta dem å vifte med kan du binde dem ganske lett kan du knytte dem i en rosett kan du ta dem på ryggen å bære som en liten soldat med gæveret hvis dine ører henger ned og hvis nesa di er rett og du ligner en hakkespett kan du pynte den med litt fjær og spise små rognebær kan du gå i zoologiske haven og være der gratis hele dagen til nesa di blir lang og hvis nesa di er lang kan du bruke'n som fiskestang kan du kaste hvor langt du vil hele snøret og enda litt til kan du hale opp torsk og laks og en flyndre hvis du har flaks hvis nesa di er lang og hvis rompa di er stor kan du bruke'n som spisebord kan du dekke på kopper og fat og servere den fineste mat kan du be med deg mor og far på hummer og russisk kaviar hvis rumpa di er stor
Gjest Skrevet 30. november 2009 #13 Skrevet 30. november 2009 og henger dine ører ned kan du ta dem å vifte med kan du binde dem ganske lett kan du knytte dem i en rosett kan du ta dem på ryggen å bære som en liten soldat med gæveret hvis dine ører henger ned Det var resten av sangen;) Øystein Sunde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå