Gå til innhold

Er det noen av desemberbarna som har meldt sin ankomst??:)


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

I morgen går vi over i riktig mnd og jeg gleder meg mer og mer til vel overstått! Men har 23 dager igjen til termin fortsatt, så for vår del er det nok ganske lenge igjen enda. Var hos jordmor på fredag og fikk da beskjed om at gutten fortsatt lå ganske høyt oppe, så da regner jeg ikke med at han kommer så veldig mye før tida iallfall;) Hvordan er det med dere andre??

 

Ellers starter permisjonen min på onsdag, men spørs om ikke jeg har fått tjuvstartet den litt ettersom jeg har blitt syk. 2-åringen blir behandlet for mulig svineinfluensa(tror han bare er forkjøla, men man skal aldri si aldri!)og har så klart smittet både meg og pappa'n. Føler ikke annet enn at jeg er bihulebetennelsesyk, så håper jeg blir bra i løpet av uka:) Ellers blir det deilig å slappe av hjemme. Julegavene er stort sett unnagjort. Hipp, hurra! Hehe... Jeg pleier ALDRI å begynne med julegaver før 1. desember, men i år ble det et unntak;)

 

Da vil jeg bare ønske alle en flott advents- og ventetid! Dette blir en veldig spesiell jul uansett om babyen kommer før eller etter julaften:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 2 des.. så to dager igjen... så no går jeg rundt hjemme å kjenner etter, og på hver minste lille vondte. Har ikke vært bra siden Torsdag heller.. Grådig slitsomt å gå rundt sånn.. Gleder meg til å sitte der med henne i armene mine :)

 

Sa til min samboer i går i fustrasjon.. " nei no gidder jeg ikke mere, no kan det bare være".. Ble litt komisk etter på, når jeg forsto hva jeg sa.. hehe..

 

Dere alle sammen må nyte den fine advents tiden... Har allerede begynt å pynte til jul.. så slipper vi å tenke på det når babyen melder sin ankomst.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le! Kjenner meg igjen - jeg har tatt meg selv i å tenke "drit i hele greia da!" mange ganger i d siste når jeg har vært lei av bare masse falske rier, søvnløse netter og nedpress osv uten at noe skjer.. Vi får bare smøre oss med tålmodighe! Du har hvertfall LOV å være lei som har bare to dager til termin - jeg har 19 dager... Og venter og venter selv om jeg vet det kan gå lang tid enda...

Lykke til! Husk å vise magen din til månen på onsdag dersom ingenting har skjedd til da! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir frisk før fødselen setter i gang! Jeg har termin den 19.. skal på sparketest nå, og er litt bekymret, men det går nok bra... Ellers blir jo dette en kjempespennende advendt for oss som venter på at ikk ebare Jesusbarnet, men våre egne barn skal bli født! Jippi! Kose deg og god bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...