flypapir Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Her skal det sorteres og pakkes idag. Gleder meg til å se jenta åpne alle gavene, tror det blir stor stas! Håper bare jeg har handlet inn nok...
mamma >to gull Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 har pakket de inn og henger de opp i kveld når småen har lagt seg. Vet jeg mangler noen gaver, må bl.a kjøpe sjokolade til lørdagene og en film i hvert fall.. Gleder meg og masse til imrg tidlig når han ser alle pakkene:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Skal henge de opp (er pakket inn innimellom) når barna er i seng. Mangler en pakke til 1- åringen, men det legges nok ikke merke til av noen.
fomle somle Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 jaaa.... her er alle pakker pakket inn bortsett ifra to, de må jeg ut å kjøpe idag:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Her er alle pakket inn og skrevet tall på slik at jeg får hengt de opp når jeg kommer fra jobb i kveld.. Mangler bare å pakke inn julaften-gaven og lørdags-gavene som mannen er ute og handler nå..
meg & to små vampyrer Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Vi skal ha aktivitetskalender. Skal fikse litt på det som mangler i kveld eller i morgen kveld. Mye er klart fra før av da.
Bunnies by night Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Handlet gavene, men må pakke de siste gavene i kveld - samt henge opp kalenderen:) Blir stas... kanskje mest stas for ho mor;)
___ Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Skal pakke inn i kveld. Kan ikke si jeg gleder meg til de 48 små pakkene MED BÅND. Det tar tid, men trøster meg md at det i hvertfal ikke ble dyrt.
It's all about me Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Den har ligget ferdig leeeeeeenge ) Kjøpte det meste på salg i sommer og pakket det inn for en mnd siden.
PAVEEL Skrevet 30. november 2009 #11 Skrevet 30. november 2009 Den genher på veggen med pakkene heng på:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå