Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Hvor mye ville dere gitt for denne? Jeg syntes det er så vanskelig å skulle by en pris, nåe eier ikke sier noe.
Mammaen til Isak Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Hehe eller ikke....trur jeg fant den nå , er det en vogn det er snakk om?
Mammaen til Isak Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Send mail og be om mer info evn feil og mangler kanskje oppgir hun en pris eller en antydning til pris
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Ikke pris og heller ikke annen info annet en "flott". Hadde hoppa videre jeg hvis ikke dette er drømmevogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå