mer enn bare mor Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Mannen vurderer å skifte jobb, og skal på nå jobbintervju for en jobb han (og jeg;)) er veldig interessert i. Han skal ha dress på seg, og han har en svart dress, med lyse grå striper.. Hvilken skjorte og slips skal han ha? uten å være for pyntet..
yummy Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Jeg har alltid hørt at man skal pynte seg, men ikke mer enn slik man kunne kledd seg på jobb. Altså, tenker at det kommer helt ann på hva slags stilling han har søkt på og hvordan hans vanlige jobbantrekk vil være. Er det snakk om en direktørjobb vil sikkert hvit skjorte og slips være OK, hvis ikke vil det bli for pyntet. Kan lett bli veldig pyntet med en mørt dress, ville derfor tonet det litt ned med en skjorte med farge (duse farger, ikke noe veldig markert). Eks lys blå, grå, beige, rosa etc. Stillingen avgjør om slips er nødvendig. Slipset må jo matche skjorten så vanskelig å svare på når skjorte ikke er bestemt. Lykke til:-)
___ Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Jeg har ikke peiling på skjorte og slipps, men husk å pusse skoene. Det gjør at han ser veldig gjennomført ordentlig ut samtidig som det sjeldent blir "for mye".
Gjest Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Bruk nøytrale farger, uten "dilldall", på skjorte og slips slik at han vil bli husket for det ha sa og ikke for fargen på skjorta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå