AndreVonDrei Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Jeg har nettopp begynt på med studier på NKI og leter etter selvdisiplinen min, som ikke alltid har vært så lett tilgjenglig... ;-) Hvordan gjør dere det? Hvordan legger dere opp dagene deres?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 hehe.. jeg TENKER på at jeg skulle jobbet med det..... Så det var det med selvdisiplin, ja. Om noen har gode ideer, så er det bare å komme med det. Er så altfor lett på svippe innom her, og innom ett eller annet spill i stedet.....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Jeg står opp halv syv, får opp barn og mann. Sender de ut døren litt før åtte og går i dusjen. Lager så frokost og te til meg selv mens jeg ser over hva jeg skal gjennom. Så sitter jeg mes skolearbeid fra klokken er ca ni til halv tolv, før jeg tar en halvtime pause, så fra halv ett til tre. Dette gjør jeg tre dager i uka. Man må lage seg en plan og følge den slavisk.
AndreVonDrei Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 Det er noe sånt jeg har tenkt også. Får som regel ungene i barnehagen til ti (ikke i dag, da ;-) ) og tenkte at jeg skulle jobbe iherdig fra ti til tolv, så en pause, så fra halv ett til tre -fire dager i uken. Onsdag er hjemmedag for guttene:-) Bør vel også lage meg et eget lille kontorhjørne og beholde laptopen som "kose-pc". Noen flere gode tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå