Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Trenger noen råd her. Gutten min (3 år) er så lei seg for tiden. Jeg er gravid med nr. 2, og har vært ganske dårlig i dette svangerskapet. Dette er nok noen har har merket godt. Normalt er det mest jeg som har ansvar for han da mannen min jobber veldig mye. I den siste perioden har far måttet tatt mer av ansvaret, noe gutten min også har merket. Han har vist veldig savn etter meg. I det siste har fomen min tatt seg opp litt, og jeg syns selv han har fått mye oppmerksomhet. I det siste gråter han mye i barnehagen. Der snakker han om at mamma ikke vil leke med han lengre, og at jeg ikke vil hente. Han blir selvfølgelig hentet hver dag:) Det er så sårt å levere han i barnehagen når han gråter så sårt. Hva skal jeg gjøre??? Noen tips? Egne erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Ja,hva kan du gjøre?? Du skriver selv att han tydelig er lei seg for att du ikke er så mye med han lengre,og att han savner deg! Da må du tilbringe mer tid med han. Er det det att du blir fort sliten,så kan vel du være med han på rolige aktiviteter.. Lesing,tegning,lek på gulvet,maling,you name it. Ser ut som om du må passe litt ekstra godt på han når den nye babyen kommer også,så du hindrer litt av sjalusien.. Han vil til deg og trenger deg,men skjønner att du er slite/dårlig,men må man,så må man.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå