Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle sammen.

Har 2 dager til terminen og sitter her og kjenner etter som så mange andre.. hehe. Har hat noen netter med vonde kynnere som har kommet og gått (særlig etter sex - HUFF!), men de har ikke først til noe spennende for å si det sånn. Snuppa beveger seg ofte med seige bevegelser, og i det siste "stikker" hun meg oftere og oftere nedover, det er skikkelig ubehagelig. Kjennes ut som nålestikk som går over etter 1 sekund. D kan komme mange etter hverandre, og jeg må knipe igjen øynene fordi det er så ekkelt.Det skejr vel mest når hun er i aktivitet tror jeg. Har det noe med modning og gjøre eller er det bare hun som treffer en nerve? Flere som har disse stikkene?

Håper hun har lyst å komme ut å hilse på snart, er kjedelig å vente..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker det fra sist gang og har det nå også... Det er skikkelig ubehagelig. For min del kjennes det litt ut som han jobber seg nedover eller prøver å vri seg litt eller noe... Her er det fortsatt 3 uker igjen til termin og det har holdt på en stund, men kjenner det oftere og oftere nå. Var hos jordmor på fredag og da lå han fortsatt høyt oppe, så jeg kan ikke helt forklare at det stikker veldig langt nede... Satser på det har med modning å gjøre og at babyen siger nedover;)

Skrevet

Samme her! har 3 dager til termin (tors 3. des) og har hatt det sånn lenge, helt fra ho begynte å feste seg tror jeg. det var i uke 32. Tror ikke det har med modning å gjøre, tror ho treffer en nerve, men jeg er ikke sikker. Tenker bare at det er sånn siden jeg har kjent det så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...