Gå til innhold

21 uker, blodig utflod og mindre liv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet idag med litt blodg utflod. Har også kjent mindre liv igår og idag.. Har nå spist to brødskiver med sjokoladepåleggg og to pepperkaker med non stop. Så nå burde det jo være full rulle inni der.. Men kjenner så vidt litt sparking.. Uff, får vel ringe legen og få en time idag... Noen som har hatt blodig utflod/blødning såpass sent ut i svangerskapet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia - en slik ekkel følelse må du ikke gå med. Klart du må ringe lege i dag og få det sjekket på UL!!

Lykke til!

Skrevet

Da har jeg bestilit time hos legen. 13.15 - så får vi ta det derfra.. kjenner litt liv nå, men er engstelig for det ja!!!

Skrevet

Lykke til.

Hold oss opptatert.

Jeg hadde blødninger fra uke ca 10 til uke 28 i et av mine svangerskap og dette gikk bra.

Det blir jo ikke helt det samme men...lykke til.

Tror og håper at dette går fint.

Skrevet

Har vært hos legen, tok bakterieprøve av skjeden, urinprøve til dyrking og lyttet etter hjertelyden. Legen fant den med en gang og har kjent liv idag, så da var det ingen grunn å sende meg til UL. Men hvis jeg merket til noe mer eller ikke liv måtte jeg ikke være redd for å kontakte. Så nå slapper jeg av igjen :)

Skrevet

slimproppen? er det den som kanskje har godt hos deg? den kan man vist miste å kroppen lager ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...