Gå til innhold

Trøtt og slapp,hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært slapp siden onsdag,orker ingenting og er bare trøtt,trøtt,trøtt!!! I natt har jeg sovet 9 timer og føler meg mindre trøtt enn de andre dagene da..Men etter 1 år med oppvåkninger om natta og morgener som starter mellom kl.04 og 05 så blir en kanskje trøtt...

Har tenkt på at det kan feile meg noe,men så tenkte jeg at jeg tar jo ikke noe vitaminer da,kanskje det hadde vært lurt + å komme seg ut å gå selv om en er slapp..Trim hjelper vel også...Har sånne perioder der jeg er slapp og plutselig så er det vekk igjen,så går vel over nå og tenker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn rent medisinsk kan det være jernmangel eller B-vitaminmangen f.eks... Ellers sier man jo at å bruke energi skaper energi... dvs trim. Og jeg synes virkelig det fungerer i praksis også. men en blodprøve hos fastlege skader jo heller ikke for å utelukke eventuelle mangler.

Skrevet

Takk for svar!! Tar meg en tur til legen hvis det ikke forsvinner i løpet av uka for å sjekke jern el vitaminmangel...Ellers får jeg prøve å trene litt forsiktig:)

Skrevet

Du tror kanskje ikke det er sant, men jeg har mistet adressen din engang til! Send meg en siste gang på pm. Jeg er ernæringsterapeut og naturopat, skriv litt om formen så kan jeg helt sikkert hjelpe deg. Få med når det begynte, litt hva du spiser etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...