Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Det skal bli så digg Ha en fin dag alle sammen .
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Åhhh..det hørtes vannvittig deilig ut.... Jeg har en hel kroppsmassasje som venter..gleder meg jeg også. Ha en strålende dag,og kos deg masse masse på SPA. Fint å høre at noen unner seg litt sånt,det har vi godt av :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Takk ,men sjekket bookingen nå og det er ikke før på torsdag ,det er mannen min som har bestilt det til meg og han sa det var i dag ..Var godt jeg dobbelt sjekket det .hehe
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Hehe...ja disse Mannfolka. Men såå omtenksomt av Mannen din å bestille det,det var Mannen min som bestillte til meg også...plutselig bare lå det en konvolutt der en dag. Vi er heldige som har sånne Menn da....:-) Jaja,så var det ikke idag da....men da har du iallefall noe deilig å se frem til..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Jeg får kleopatra pakken etter fødsel... det gleder jeg meg noe sinnsykt til :D:D så deilig med en omtenksom mann som unner meg litt egenpleie etter mange måneder med et strevsomt svangerskap... full manikyr/pedikyr,kroppsmassasje,wrap osv... åååååå gleder meg.. 32dager til termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå