kris-79 Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Ni dager til termin, men dette er akkurat som forrige gang. Sterke kynnere/rier som startet ca kl 19 i går, da blir det ktr på sykehuset etter storebror er levert i bhg. Hjelp, var ikke helt forberedt, skulle handle julegaver i morgen jo...
curly sue Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Oi, lykke til da, hvor ofte kommer de nå da, sitter også her med litt smårier og en liten tass som skal leveres i barnehagen om noen timer;) Masse lykke til!
kris-79 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Så morro! Håpet å finne andre våkne her inne :-) De kommer med ca 7 min mellomrom, eller ca 4-5 pr 30 min. Du da?
curly sue Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Her er det ca 10 min, men de er ikke så kraftige i styrke ennå, så det er mulig kroppen min bare tuller med meg... den gjorde nemlig det sist... Hvor kraftige er dine da, lange? kjenner du det mest i rygg eller mage?
kris-79 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2009 De er ganske vonde, men ikke så langvarige, ca 20-40 sek. Kjenner det kun i magen, mest helt nederst. Tenker også at det kan være maserier, proppen har ikke gått, det gjorde den sist..
kris-79 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2009 Når har du termin? Og når fødte du sist? Jeg fødte en dag før termin sist.
curly sue Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Har 5 dager til UL termin, og fødte 11 dager over sist, men menstermin var 19.nov, så veldig stort sprik der altså... har fått modnigsaku denne gangen så håper jo at denne fasen går litt lettere enn sist.. Mine "rier" varer ca 20-30 sek men varierer veldig i styrke, sitter nå mest i magen..
kris-79 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2009 Er kjedelig om det bare er lurerier og man ikke får sove.. Krysser fingrer for at de tar seg opp :-) Jeg fikk en beh med nåler sist, dagen før fødselen starta. Hadde to ukers forskjell på mens og ul termin, i ettertid tror jeg nok ul termin stemte for har veeldig lang syklus. Denne gangen har jeg regna min syklus mer riktig tror jeg og kom til 13 des, mens ul sa 9. Vurderte sterkt akkupunktur denne gangen, men syntes det ble for dyrt :-( Håper de har gjort god nytte hos deg!
kris-79 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2009 Skal prøve senga igjen før gutten våkner.. Lykke til curly sue!!
curly sue Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Ja håper du får slappe av litt, skal legge meg jeg også, virker som det heller dabber litt av her synes jeg... vi får se... Masse lykke til da kris!
kris-79 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2009 Ikke noe action her.. En ussel cm bare på ktr i morges :-( Dette gjør mye vondere enn sist!! Må oppi badestampen til lillegutt å se om det hjelper.
curly sue Skrevet 30. november 2009 #12 Skrevet 30. november 2009 ikke noe action her heller gitt... har gått hele dagen med tak 10-20 min mellomrom, men ikke så vonde, en må puste meg gjennom de... blir vel en natt til, da blir det nok desemberbarn her i gården... tror det er fullmåne i natt, kanskje det hjelper på.... hvordan går det med deg nå da? Kansje vi snakkes her i natt også?!
curly sue Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 hvordan går det da kris? du er kanskje på føden? Jeg her ligget i natt også med vonde, men korte rier hvert 10-15 min, virker som de blir hardere og hardere... men hvem vet... begynner jo å miste litt troa...
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 1. desember 2009 #14 Skrevet 1. desember 2009 Håper det går bra med dere damer og at dere snart har deres små i armene. Jeg har holdt på sånn i noen uker nå, men er bare veldig sterke kynnere for min del, dog de kommer regelmessig. Natt til 24 nov hadde jeg 10 min mellom hver som varte i ca.40 sek. men jeg har ikke termin før nyttårsaften. Og dette er min fjerde mann. Lykke til jenter ;o) og mange klemmer fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå