curly sue Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Er veldig spent nå, 5 dg før termin, og akkurat sendt av fårde vordende far på jobb 11/2 time unna... Blei så lurt forrige gang da jeg gikk med masrier hvert 10 min på natta i flere netter før fødsel, så roet det seg på dagtid... Så vet ikke helt om jeg har tro på at dette er starten... Etter litt frem og tilbake blei vi enige om at han skulle dra på jobb, og jeg ringer om det tar seg opp. vet jo ikke om det dabber av om noen timer eller ikke... Riene kjennes forøvrig helt annerledes ut enn sist, mer magesmerter, sist var det nesten utelukkende i ryggen.. Har gått til modningsaku denne gangen og håper jo at det skal gjøre åpningsfasen noe lettere... Noen synspunkter?
curly sue Skrevet 30. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2009 var visst en god ide å sende gubben på jobb, jeg sitter her ennå, med magen min.... har forts med å ha rielignende smerrter hver 10-20 min i hele dag... men uten den helt store intensiteten... men synes de begynner å bli hakket vondere nå.. kanskje det skjer noe i natt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå