Gå til innhold

Urinveisinfeksjon i svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt det?? Jeg har hatt dette uten å merke det.. De snakket om noe nedpress osv på grunn av dette på sykhuset. Var innlagt med rier på tirsdag, og da trodde de kansje at det var urinveisinfeksjon og at det var det som hadde gjort at jeg fikk rier. Ble satt på drypp for å hindre rier og passa på der til torsdagen. Og to lungemodningssprøyter ble også tatt.

Siden de tok av dryppen, jeg fikk de sprøytene og begynte på medesiner mot urinveisinfeksjon har jeg hatt så vondt, det er et press nedover hele tiden og innimellom kjennes det som om jeg må på nr2 men jeg må ikke det.. Vakna for ei stund siden og da var det så vondt at jeg var helt kaldsvett og fikk ikke sove igjen. Måtte ut å gå litt og da forsvant smerten en smule selv om jeg kjenner det. Magen er ganske hard men den trekker seg ikke sammen, og det har jeg heller ikke kjent den har gjort slik den pleier å gjøre, etter jeg fikk den dryppen! Den er bare hard og vond!!

Noen som har vert borti dette? Jeg tenkte kansje jeg skulle ringe å spør på føden også men.. De sjekket meg før jeg reiste på torsdag og da var alt lukket og ingen tegn til rier eller kynnere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken uke er du i da? Tror nok jeg vlle ringt fødden og hørt med de!

Skrevet

Er i uke 33 nå..

Skrevet

Hvordan går det nå da? har du ringt føden? er jo litt vel tidlig for deg om han skulle komme nå...

Skrevet

Har akkurat kommet over en slik infeksjon. Det er ganske ubehagelig, men opplevde det slet ikke så voldsomt som deg.

Jeg ville nok ringt føden! :-)

Skrevet

Har snakket med dem, ting går fint nå :)

Har roet seg veldi ned og fått ¨normale¨ kynnere igjen.

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...