3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Jeg VET ikke, men vil jo tro det har noe med at man da slapper av...
Termin 061209 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 litt frustrerende egentlig, for jeg er jo så trett da Jeg skulle gjerne jobbet fra morgenen av.
GuttemammaTilTo Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 ikke godt å si! for min del startet fødselen kl 18 en fredag ettermiddag. men jeg tenker at det kan ha noe å gjøre med at man er i bevegelse og aktivitet om dagen, man får tid til å modnes og barnet kommer lenger ned, så når dagen er over og du har gjort ditt, så er babyen klar til å komme:-) jeg syns det hørtes logisk ut når jeg tenkte det! :-) hvem vet?
Gjest Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Jeg har lest et sted at det er fordi du er avslappet om natten
shira Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Leste et sted at man har høyere smerteterskel om natta... det stemte for min del i allefall. nattefødsel gikk fint, men da jeg fødte kl 14 på dagen, var det værre. klarte ikke slappe av i kroppen og hadde dritvondt, jobbet ikke med riene i det heletatt. Så det er vel noe fra naturens side, men selvfølgelig er alle folk forskjellige og kan oppleve det motsatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå