Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Filosoferer over livet.. Savner en fyr jeg elsker.. jeg elsker ham det har jeg insett nå.. Morsomt hvor mye man innser når man har tatt seg noen glass vin... Jeg har blitt bedt ut av en annen fyr og har bestemt meg for å la han fyren jeg elsker gå, for jeg tror ikke han elsker meg:( Lei meg:(
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Du "tror" ikke han elsker deg? Hva med å VITE? Få sannheten på bordet først, før du bestemmer deg for å la han gå.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 sendte ham en mail... Der jag la ut alle kortene, sa det som det er.. føler meg såret for han ikke viser så mye følelser for meg, for at han ikke engasjerer seg så mye og alt... Jeg er bare nødt til å sette punktum for dette:( Kan ikke gå rundt og lide sånn... HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Greit å vite sikkert, ja. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå