Gå til innhold

Sitter her og drikker vin..


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Filosoferer over livet.. Savner en fyr jeg elsker.. jeg elsker ham det har jeg insett nå.. Morsomt hvor mye man innser når man har tatt seg noen glass vin... Jeg har blitt bedt ut av en annen fyr og har bestemt meg for å la han fyren jeg elsker gå, for jeg tror ikke han elsker meg:(

 

Lei meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du "tror" ikke han elsker deg? Hva med å VITE? Få sannheten på bordet først, før du bestemmer deg for å la han gå.

 

 

Skrevet

sendte ham en mail...

 

Der jag la ut alle kortene, sa det som det er.. føler meg såret for han ikke viser så mye følelser for meg, for at han ikke engasjerer seg så mye og alt... Jeg er bare nødt til å sette punktum for dette:( Kan ikke gå rundt og lide sånn...

 

HI

Skrevet

Greit å vite sikkert, ja. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...