Juuuunibaby <3 Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Termin var i dag (eller i går da) og håpet om novemberbaby er snart ute... Men men... Får bare fokusere på at nå kan det ikke være lenge til han er her! Gleeeder meg! (Og gruer meg til fødsel) Er det forresten flere som har gruet seg mer til fødselen enn de trodde de kom til å gjøre? Jeg har faktisk slitt litt til tider med tankene mine... Hadde ikke trodd jeg skulle gjøre det. Så ble jeg itilegg innlagt på sykehuset denne uken med for høyt blodtrykk.. Da trodde jeg hodet mitt skulle sprenges av tanker.. Gråt og gråt... Men det har heldivis gått ned igjen og jeg har fått dra hjem. Føler faktisk at jeg er "klar" for at fødselenn kan starte nå... Man må jo nesten bare igjennom den
baby82 Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Så bra du er bedre! Ett råd de neste dagene..SOV det du klarer. Det er fantastisk å komme til sykehuset med en følelse av å være opplagt. Lykke til i hauevis til fødselen!
2tettebabyer Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Lykke til :-) Jeg begynner også å merke litt nerver for jo mer det nærmer seg... Har enda 7 uker igjen, så fødselen er fortsatt litt langt vekk, men merker jeg tenker mer og mer på det.... Men vi skal nok klare det :-), alle andre klarer et så, da skal jeg og takle det.. prøver å tenke sånn :-)
Termin 061209 Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Hei. Jeg er faktisk 3.gangs fødende, og har i disse dager fått helt panikk...Har 6 dager til termin og vet at barnet er rundt 4500g nå, og har fått en stor redselfor at hun skal sette seg fast eller at det skal ende med haste keisersnitt. Måtte til og med få time på føden i dag for å snakke om det.. kjenner meg helt maktesløs, de to forrige fødslene mine har gått så greit, og jeg har født en på 4500g før, men nå er jeg plutselig rlivredd!!!
_Løvemamma_ Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Jeg var livredd i begynnelsen, tenkte at nei, dette vil jeg ikke være med på, jeg nekter! Men nå er jeg så lei av å være gravid at jeg nesten gleder meg. Kanskje det blir skummelt, vanskelig og komplikasjoner, men når fødeselen først er i gang så er det uansett bare snakk om x antall timer før det er over, og jeg kan holde min lille datter i armene min, og skal ikke være gravid igjen på flere år! Minst! Har lest en del om fødsler og vært på fødselsforberedene kurs, mest for å vite litt om forløpet så jeg ikke plutselig får panikk om noe forandrer seg underveis. For min del tror jeg det viktigste blir å prøve å slappe av i musklaturen mellom riene, og å huske å puste!
Termin 21.11 - venter Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Skriver under på denne. Gruer meg noe helt forferdelig jeg også, og gleder meg ikke noe mer ettersom dagene går. Tenker på at de legger på seg rundt 200g i uken, og nå er jeg på min andre uke med overtid=( Håper virkelig han flytter ut snart! =)
Gjest Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Jeg gru-gleder meg til fødselen. Har lest opp og ned alt jeg kommer over, men er liksom ikke så lett å forberede seg til dette her.. Så jeg tenker jeg må bare ta det som det kommer. Jeg er mest redd for utdrivingsfasen.. Tenk at noe så STORT skal ut gjennom et såå lite hull, virker jo helt sinnsykt! Men det går nok bra, millioner av andre har klart det! Så dette skal vi og klare jenter Og i dag er jeg FØDEKLAR:D Temmelig klar iallefall!
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Jeg vil bare ha ut babyen akkurat nå... (men har 41 dager igjen til termin så jeg mener det vel egentlig ikke så bokstavlig) Grunnen til at jeg nå er lei er at jeg får ikke sove i noen stillinger på natten, alle gir meg vondt i ryggen, OG så har jeg et bekken som ikke tillater meg så mye sprell på dagtid heller. Er i det store og hele vond i kroppen og lei av dette maset:( Hadde du spurt for en uke siden hadde jeg svart at jeg gruet meg til fødselen, selv om jeg er andregangs og dette sansynligvis ikke er en veldig stor baby.... Men nå som rygg og bekken krøller som de gjør så lengter jeg etter "ordentlige" smerter som vil bli ferdig i løpet av et døgn. Å gå rundt som dette i 6. uker fortoner seg akkurat i øyeblikket som en skjebne verre enn en fødsel. Phu. Hjalp faktisk litt å skrive det ned her - deilig å få det ut hvertfall:) Er vel meningen at man skal bli så lei på slutten at man bare vil FØØDE;)
lillebie på`n igjen Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 jeg har termin 2 desember - 2 dager igjen! er veldig klar for at han skal komme ut nå! min største angst om dagen er alle skrekk historier om overtid....har bevist unngå å lese om det men plutselig kommer man over overskirfter i avisa osv... bare gleder meg til å få gutten i armene mine - men kjenner jeg er veeldig utolmodig nå <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå