anonymmmm Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Altså.. jeg hadde(etter mine beregninger ELrundt 20,11...vi hadde sex rundt da.. siste dagen med sex fikk jeg rosa lignende utflod 2 dager i etterkant.ikke mye.. så..for 2 dager siden fikk jeg noe som minnet om EL slim.. jeg har IKMrundt 5.12... itillegg er jeg ekstremt kvalm HELE tiden, våknet til å med av det i natt... ømme bryster, hard avføring og luft i magen, helt øm nederst i magen... HVA SKJER MED MEG??? jeg er så fortvilt..vær så snill å svar...
Plutselig_gravid Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Har du tatt en test? Kan jo være at du hadde el tidlig i denne syklusen og at det er festeblødning du har hatt. Ang elslim. Jeg har vært sikker på at jeg har hatt el slim denne syklusen - kom samtidig med elsmerter og når jeg forventet el. Men nå rett før ikm har jeg noe som ligner el-slim. Og det har jeg hatt de andre gangene jeg har vært gravid også. Plutselig mye slimete hvitt utflod tett mot IKM. Jeg mener jeg har IKM 1.des i forhold til sannsynlig EL. Det du våknet med i dag er for meg graviditetssymptomer. Noen har det samme når de venter mensen, men det er jo tydeligvis ikke normalt for deg ;) Løp og kjøp en test
anonymmmm Skrevet 29. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2009 nei...jeg har ikke tatt test...tenkte å kjøpe i morgen... hmm... det er så spennende, å så er jeg så redd for å bli skuffet igjen.. Så spennende...ikke lenge til din IKM heller da....!!)
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg har IKM dagen etter deg anonymmm.. Jeg opplever det samme som deg, men har ikke testet meg enda. Skjønner dette med å ikke tørre håpe for mye for man blir å skuffet..
anonymmmm Skrevet 30. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2009 Så spennende... jeg pleier liksom ikke å ha vondt i magen... men er ikke kvalm akkurat mens jeg spiser....noen andre som har merket det?
Plutselig_gravid Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Hei igjen. Da jeg var gravid med forrigemann var jeg kvalm hele tiden, og eneste måten jeg fikk fri fra kvalmen på var å SPISE, hehe
anonymmmm Skrevet 30. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2009 oi så spennende... var å kjøpte test(er) nå i ettermiddag... å så måtte jeg jo selvfølgelig ta en..men den var negativ.. men jeg har ikke ikm enda, å ikke var det morgenurin, så har ikke mistet alt håp: hvordan går det med deg?
Prosjekt_baby84 Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Kjenner meg igjen i det du skriver, anonymmmm. Fikk plutselignoe som likner på elslim, en uke etter at jeg kjente jeg hadde el. Skjønner ikke. Jeg er øgså øm nederst i magen. Men jeg er ikke kvalm. Innimellom har jeg noen små spenninger i brystene, det er sjelden og det er helt vanlig for meg mellom el og mens. Det er ikke vanlig før el, derfor er jeg veldig sikker på at el var forrige uke. Selv om jeg fikk positiv eltest i går.. Uff, jeg er så forvirra.. Og dette er så altoppslukende.
anonymmmm Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2009 el test kan vel slå ut på graviditet????? Jeg får negative tester jeg.....
Millies Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Det sies at de kan slå ut ja, men det er mer sikkert å ta en graviditetstest. Eggeløsningstester påviser lh, mens graviditetstester påviser hcg. Og siden vi har litt lh hele tiden er ikke dette helt sikkert. Hvis jeg har forsstått riktig... Sjekk ut: http://pernille.info/opk_as_hpt.htm Lykke til!
memather Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Graviditetstest slår ut positivt før en eventuell EL-test... Så før du får positivt på G-test er det ikke vits i å bruke flere EL-tester Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå